poniedziałek, 11 stycznia 2016

RNI4: Czas start!

Rozpoczyna się czwarta edycję konkursu Rzut na Inicjatywę.

Jest to konkurs na autorskie projekty RPGowe. Nagrodą dla najlepszego systemu jest tradycyjnie wydruk pracy w 50 sztukach. Najważniejsze informacje odnośnie konkursu:

Terminarz

15.02.2016- Termin opublikowania gotowych prac startujących do konkursu.
20.02.2016 - Oficjalne ogłoszenie wyników na konwencie NERD 2016: Roll Initiative!

Po stworzeniu finalnej wersji (czyli ewentualnych poprawkach po konkursowych) praca zostanie wydrukowana i wysłana do autora.

Wymagania wobec pracy:

1. Limit 25 tysięcy znaków (choć zakładana jest możliwość powiększenia zwycięskiej pracy przed drukiem).
2. Udostępnienie za darmo pracy w internecie oraz poinformowanie organizatorów o przystąpieniu do konkursu.
3. Praca może posiadać maksymalnie 4 stron A4 pełnych grafiki (limit ten można dowolnie dzielić).
4. Praca nie mogła być publikowana wcześniej w całości.

Kapituła

Tak jak w poprzedniej edycji ocena prac należeć będzie do kapituły RNI.
W jej skład wchodzą:
- Michał "Kratistos" Laskowski
- Karol "Eliash" Woźniczak
- Rafał "Lord Koniu" Sejlis
- Adam Waśkiewicz

Nagroda

Nagrodą jest wydrukowanie 50 sztuk zwycięskiego projektu. Prace należą do autora. Dodatkowe autorzy najlepszych projektów dostaną wejściówki na konwent patronujący NERD 2016: Roll Initiative!

15 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Techniczne pytania:

    Za skład/wygląd/oprawę graficzną odpowiada autor gry czy organizatorzy?

    Jak wygląda kwestia samego druku książki (sklejana/szyta, miękka/twarda okładka, format/rozmiar, kolor czy czerń i biel), zakładam że chodzi o druk cyfrowy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Za wersję konkursową autorzy. W przypadku wersji do druku gdy zajdzie potrzeba to oczywiście będziemy pomagać w składzie etc.

    Co do druku: kwestia do dogadania. Ale nie będzie po kosztach. Zwycięska praca z 3 edycji była w twardej oprawie na grubym kredowym papierze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak wygląda podręcznik który wygrał RNI3:

    https://drive.google.com/file/d/0B2LbHRQ0-Ut5RXAwREF6ZXJkSFk/view?usp=sharing

    https://drive.google.com/file/d/0B2LbHRQ0-Ut5Vkp0cDNuNXVVTm8/view?usp=sharing

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę mało tych znaków, ale rozumiem, że chodzi o dobro czytających ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasu jest mniej, jest też opcja wysłania zaawansowanego projektu (a nie ukończenia w 100% gry). Dzięki temu komentarze jury i społeczności mogą wskazać kierunek dalszych prac. I tak wersja "papierowa" zwycięskiej pracy może być dużo większa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro tak, to uratuje mój udział jedna sprawa, znaki ale bez spacji. Jeśli ze spacjami to będę musiał mocno kroić i zwyczajnie nie będzie to całość. Dajcie znać, czy przychylacie się do tej prośby... w regulaminie tego nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogłoszenie wyników 20-o lutego, a konwent NERD 19-21. Kiepska ta nagroda dodatkowa. xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Skontaktuje się wcześniej z autorami (wejściówek mamy +/- tyle ile zapewne nadejdzie prac)- tak właśnie aby mogli pojechać na ogłoszenie wyników na konwencie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Limit znaków- doprecyzowane, bez spacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pytanie - limit znaków dotyczy tez karty postaci, w sensie czy ona tez się wlicza do ilości znaków? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak. Chyba że "liczy się każdy znak" i rysunki są "w zapasie" wtedy można potraktować to jako obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie zauważyłem logo Poltergeista i napis "Patronat medialny". Czy ktoś mi wyjaśni na czym on polega? Newsów nikt tam nie wrzuca, informacje o nowych grach i tak wrzucasz Ty, Kratistos, promocji w jakiejkolwiek formie nie ma. Nie ma subforum na konkurs. Nic nie ma. Jest tylko Adam w komisji.

    Na czym polega to patronowanie?

    OdpowiedzUsuń
  14. Po konkursie liczę na wywiad-rzekę na polterze w którym będę nazywany uznanym twórcą oraz mecenasem...
    a tak serio to poza newsami(chociażby przez bloga), recenzją podręcznika nie ma więcej. Ale jakoś specjalnie więcej też nie potrzeba w moim odczuciu.

    OdpowiedzUsuń